Tuesday 25 June 2013

Strepsils?

Sakit tekak pula malam-malam ni. :( strepsil please? for sore throat..hukhuk

dapat tak nak update ni?

********************************

Saya nak amik kesempatan lah nak tulis sesuatu. Thanks bebanyak kepada yang sudi baca2 karya saya yang tak seberapa ni. huhuhu...yelah, baru lagi kan. Tapi tu la, minat punya pasal..:)
Tengah gigih memperbaiki bahasa..SPM dulu pun hanya mampu B saja. Apa-apa pun alhamdulillah..hikhik

Thanks sebab sudi komen. Kalau boleh, tegur2 lah sy kalau ada kesilapan bahasa. Yelah, tahulah bahasa melayu saya ni tunggang langgang sikit. hehhe..
Kepada yang silent reader, rajin2kan diri mengomen ya, mana tahu bleh bantu saya.. :)..
Thanks again!!



Share:

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua dari saya

Saya memohon kepada sesiapa yang ada berniat atau secara tidak sengaja terniat untuk menyalin, memplagiat atau apa-apa sahaja ungkapan yang membawa maksud yang sama agar membatalkan niat tersebut ^_^. Jika ada yang suka dengan karya-karya saya untuk diletak di blog peribadi, tolong kreditkan blog ini sekali. Akhir kata dari saya, dengan rasa rendah hati..saya ucapkan terima kasih tidak terhingga pada yang sudi membaca karya-karya yang ada di sini! semoga semangat ini terus membara untuk berkarya. InsyaAllah...

Disclaimer:
I do not own any of these pictures. No copyright infringement intended. If you own anything and would like it to be credited or removed, contact and I will gladly oblige.

Followers