Monday 13 April 2015

Tentang manuskrip S19T

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ceewah! ucapan mengalahkan orang penting. hehe!
Straight to the point lah. Nak cepat je punya pasal.

Ermm...macam mana nak cakap ye...? Hari tu saya dah call KS. Katanya manuskrip tu  tiada di data base dia orang. Sebab apa? okay..saya punya silap kut sebab saya hantar through web KS. KS cakap kami tak dapat buka dari situ. maknanya something error lah kut.

Saya ingatkan selama ni manuskrip tu dah di tangan dia orang dan dalam penilaian T_T. Salah saya juga sebab saya tak call pun selama ni untuk tanya status sama ada, ada terima ke tidak manuskrip tu. KS kata send balik through email.

Jadi 9 april baru-baru ni saya hantar balik. Sorry sebab terlalu lama update. Sorry juga sebab kadang2 tak reply/lambat  message/ PM..agak busy...maklumlah multitasking seharian kdg2 tak menang tangan dibuatnya...ye tak?

Dengan rendah hati sy memohon maaf atas segala kekurangan dan kelemahan sy dalam menyiapkan manuskrip ni. InsyaAllah, ada perkembangan sy update lagi. kalau takde update tu..paham2 jelah, memang zero perkembangan lah tu...huhu

WSKA
Share:

2 comments:

  1. Jangan putus asa .InsyaAllah ada rezeki dapat ke edisi cetak..Kalau KS xapp mss tu akak syauqah jual ebook jela..saya dah tak sabar nak baca full novel :( Lama sangat dah tunggu
    ♥nora

    ReplyDelete

Sepatah dua dari saya

Saya memohon kepada sesiapa yang ada berniat atau secara tidak sengaja terniat untuk menyalin, memplagiat atau apa-apa sahaja ungkapan yang membawa maksud yang sama agar membatalkan niat tersebut ^_^. Jika ada yang suka dengan karya-karya saya untuk diletak di blog peribadi, tolong kreditkan blog ini sekali. Akhir kata dari saya, dengan rasa rendah hati..saya ucapkan terima kasih tidak terhingga pada yang sudi membaca karya-karya yang ada di sini! semoga semangat ini terus membara untuk berkarya. InsyaAllah...

Disclaimer:
I do not own any of these pictures. No copyright infringement intended. If you own anything and would like it to be credited or removed, contact and I will gladly oblige.

Followers